birou aglomerat de acte - microdepozit

Beneficiile Inchirierii unei Boxe pentru Depozitarea Actelor

Sumar Articol

Este bine cunoscut faptul ca mentinerea biroului ordonat si curat creste nivelul de productivitate. Astfel, daca spatiul pe care il ai la dispozitie este insuficient, iar documentele nu-si mai gasesc locul, ar trebui sa iei in considerare inchirierea unei boxe de depozitare. 

Indiferent ca esti administratorul unei intreprinderi mici sau mari, aceasta solutie de stocare reprezinta o necesitate pentru organizarea si pastrarea raporturilor, finantelor si a documentelor importante din firma. 

Avantajele pastrarii documentelor in spatiile de depozitare

Un spatiu de depozitare nu numai ca te ajuta la eliberarea spatiului din birou, dar vine si cu numeroase avantaje pentru dezvoltarea afacerii tale. 

Imbunatatirea securitatii documentelor – Documentele importante au nevoie de un loc sigur de depozitare, motiv pentru care inchirierea unei boxe reprezinta o alegere excelenta. 

Printre cele mai fiabile facilitati pe care le punem la dispozitie pentru siguranta documentelor tale sunt serviciile de supraghere video si sistemele de monitorizare antifurt. In plus, este mai putin probabil sa se produca un incendiu sau o spargere in spatiile de depozitare in comparatie cu spatiul de acasa sau de la birou. 

Un spatiu sigur pentru documentele neutilizate – Conform Legii  nr.82/1991 raporturile fiscale zilnice, precum si alte acte contabile trebuie arhivate si pastrate pentru o perioada de 5 ani. Prin urmare, pastrarea acestor documente intr-o boxa de depozitare in Bucuresti este o alegere mult mai buna decat supraaglomerarea spatiului tau de lucru. 

O buna organizare – Un spatiu ordonat este adesea asociat cu o buna organizare. Astfel, inchirierea unui spatiu de depozitare nu numai ca ofera un spatiu in plus, ci si ocazia de a organiza mai bine documentele firmei. 

Estetica biroului – Un birou dezordonat poate inspira neglijenta sau o structura de management slaba pentru oaspeti sau potentiati clienti, ceea ce reprezinta un dezavantaj destul de mare pentru firma ta.

Acces nelimitat – Dispunand de sisteme moderne de supraveghere si securitate, ai acces la spatiul tau de depozitare non-stop, ceea ce inseamna ca ziua sau ora nu vor reprezenta un impedient atunci cand vei avea nevoie de acces la lucrurile tale. 

MicroDepozit iti poate pune la dispozitie spatiul necesar, in Ilfov, Tunari, Str. Teiului nr. 69, pentru pastrarea in siguranta a documentelor tale. De asemenea, in locatia noastra vei putea dispune de echipament gratuit de manipulare in incinta locatiei, iar la nevoie iti vom oferi cutii sau alte materiale de ambalat.

Intrebari Frecvente

Ce cutii sunt potrivite pentru pastrarea documentelor?

Pe termen lung, se recomanda utilizarea cutiilor de depozitare din plastic, deoarece sunt rezistente si durabile. In plus, daca vei avea nevoie de documente, vor fi mult mai usor de reambalat decat daca le pastrezi in cutii de carton.

Cum organizez eficient documentele in spatiul de depozitare?

In primul rand, se recomanda ca documentele tale sa fie asezate dupa un anumit criteriu in cutiile de depozitare. De asemenea, noteaza pe cutii ceea ce se afla inauntru si asaza-le in ordinea prioritatilor pentru a avea acces mai rapid la ele. 

Exista un timp minim pentru inchirierea unei boxe de depozitare?

Da. Timpul minim pentru care poti inchiria una dintre boxele noastre de depozitare este de o luna.